"KRINÒ"
WORKSHOP OF THINKING
Studio ed erudizione
indicano verso la comprensione di un senso?
Quando il senso diventa un dato,
il mondo diventa muto
[A tanulmányok és a művelődés a jelentéstartalom irányába mutatnak?
[ITA] Scoprire, trasformare, immagazzinare, suddividere, disciplinare, comparare, elaborare, trasmettere dati;
in breve: fare del mondo un fondo di dati inerti a nostra disposizione
da capitalizzare.
Tutto questo ci rende sensibili al percepire un senso?
E cos'è la cultura, se non il depositato della percezione di un senso?
Venerdì 29 marzo, ore 18
***
[HUN] Megnyitni, átalakítani, elraktározni, szétosztani, szabályozni, összehasonlítani, feldolgozni és átadni az adatokat;
a világot rendelkezésünkre álló és kapitalizható, inert adathalmazzá változtatni.
Vajon mindez érzékennyé tesz minket egy jelentéstartalom érzékelésére?
És mi a kultúra, ha nem a jelentés érzékelésének letéteményese?
Előadó: Federico Sollazzoa világot rendelkezésünkre álló és kapitalizható, inert adathalmazzá változtatni.
Vajon mindez érzékennyé tesz minket egy jelentéstartalom érzékelésére?
És mi a kultúra, ha nem a jelentés érzékelésének letéteményese?
Magyarra tolmácsolja: Kovács Mária
Március 29. péntek, 18 óra
P.S. As an academic seminar, Federico Sollazzo holds a lecture in English of "Krinò" Workshop of Thinking, Tuesday, 2nd April, from 6.15 to 7.45 p.m., at the University of Szeged, Faculty of Humanities and Social Sciences, Petőfi Sándor sgt. 30-34, Petőfi building, IV floor, classroom "szeminarium 9."
All interested people, regardless the registration at the course, are welcome.
"Krinò" Workshop of Thinking by Federico Sollazzo is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Follow me on Academia.edu
Nessun commento:
Posta un commento